2010/02/14

Hmm... yesterday I realized I really don't like carnaval.

4 comments:

  1. Ah waarom?:( Ik weet helemaal niets van carnaval. Bij ons vieren ze het niet...

    ReplyDelete
  2. Ik ben daar ook niet zo voor. Als kind wel, niet meer als 18-jarige.. :p

    ReplyDelete
  3. Hi Jantine,
    Het is een soort polaroid, een instand camera zegmaar. Je moet, net zoals bij de polaroids, de filmpacks per 10 kopen (ongeveer 20 euro per 20 foto's). Het toestel kost 99 euro nieuw, maar ik heb hem voor 45 euro op de kop weten te tikken! ;)
    x Rachel

    ReplyDelete
  4. Oh, spannend! WDKA lijkt me ook een hele leuke school, ben er nog niet geweest, maar in de brochure zag het er heel erg leuk uit. Doe je dan ook dit jaar toelating? Ik dacht dat ik niet zo nerveus was, maar toen ik Arnhem vorige week binnen reed werd ik opeens zo nerveus. Gelukkig ging de eerste ronde geweldig, en nu is het nog even afwachten! Ik hoor het hopelijk deze week!

    Wij doen hier niet echt aan carnavallen, behalve een paar treurige wagens in onze winkelstraat wat een 'optocht' moet voorstellen, hehe. Wel heel jammer dat het daar niet leuk was dan...

    ReplyDelete