2010/03/28

criss-cross

This weekend I made this cross-bracelet. What do you think of it?




6 comments:

  1. ohh pretty!
    En ahh dewolff ja? daar ga ik 10 april heen, in metropool. Zelfde podium waar ik dus ook opgetreden heb zaterdag :D En ja het was via de muziekschool en middelbare scholen geregeld :)

    ReplyDelete
  2. Heel tof! Goeie foto's ook.

    Ik doe toelating voor de opleiding Lifestyle & Design in Rotterdam (Willem de Kooning Academie). En omdat dit de enige kunstacademie is waar ze deze opleiding doen, zijn de plekken snel gevuld. Het is best een pittige opdracht, maar ik doe mijn best! Ik ga er nog meer over posten, maar ik doe dat denk ik pas als de toelating achter de rug is. Duim voor me! x

    ReplyDelete
  3. supertof!! dankje voor je reacties :) x

    ReplyDelete