2010/03/08

Floor

I love my dog. I just discovered she can catch her food.

2 comments:

  1. Ik hou echt van honden<3 Echt super vette foto dit.

    ReplyDelete
  2. Ah, wat toevallig, mijn hondje heet ook Floor! Haha! Nou, ik zit dus nu een beetje te twijfelen wat ik volgend jaar ga doen. Mijn ouders willen graag dat ik me voor het AMFI in schrijf, maar ArtEZ is mijn échte nummer 1, en dat wil ik dan volgend jaar sowieso weer proberen! Misschien ga ik reizen of een voorbereind jaar gericht op de modewereld in het buitenland volgen. Eerst maar is de eindexamens (ieks, nog twee maanden!) en slagen! En wie, weet misschien word ik alsnog toegelaten.. Maar, ja de kans is klein!

    Weet jij al wat je volgende jaar wilt doen qua opleiding? Jij zit toch ook in je eindexamenjaar?

    ReplyDelete