2010/04/25

Hallo daar,
Ik ben gisteren wezen winkelen! :)
Lekker in mijn eentje hihi ;)

Maar ik heb wel een aantal dingetjes gekocht
- Twee zonnebrillen
- Haarelastiekjes
- Twee jumpsuits
- Een herenshirt met een gave print
- Twee stippenpanty's (ik dacht ik koop er meteen twee, die ene die ik nu had was nogal snel kapot...)
- Een shortje
Dat was het geloof ik...
Edit: En nog een ring die ik nog moet maken... !
Ik zit echt even helemaal in een schoenencrisis. Ik weet niet zo goed wat ik wil haha.
Ik wil graag vans, maar deze nikes vind ik ook stoer. En ik wil ook nog simpele zwarte herenschoentjes en mooie wedges. Deze vind ik mooi, maar gisteren zag ik deze.

HELP ME!

(ps ik heb links onder 'vans', 'deze nikes', 'Deze' en 'deze' gezet)

2 comments:

  1. Aah, klikt heel leuk. Foto's?:D
    Ik zou voor vans gaan. Ik vind vans echt extreeeem. Ik wil ze ook. En ik vind die wedges wel heel mooi maar misschien wel duur voor wat je ervoor krijgt...

    ReplyDelete
  2. Neeeeee, dat vind ik echt niet leuk:P
    Haha, neeeee! Super leuk!:D Moeten we alleen wel even een datumpje zien te vinden want dat was bij ons nogal een probleem. Maar me like. Eigenlijk heb ik ook wel zin om iets originelers dan shoppen te doen. Misschien in de meivakantie? Ga jij trouwens 5 mei ook naar een bevrijdingsfestival? xxxxxx

    ReplyDelete