2010/04/27

Hebben jullie zin in bloemetjes? Dan zal ik nog wat bloemetjesfoto's hier neer zetten.

O, kijk dit: http://wewerefloating.blogspot.com/2010/04/pieces-of-puzzle-youre-my-missing-part.html. Heerlijke inspiratie van Mirthe.

Ik heb echt zin om kleren te maken. Nu.
Dat is ook wel oké want ik heb mijn toelating binnenkort. Jaiks! Ik ben echt nu al zenuwachtig en ik moet denk ik nog erg veel doen.

En dan komen de examens waar ik eigenlijk ook maar eens aan moet beginnen.
Morgen nog een dagje naar school en dan vakantie! Wie gaat er allemaal koninginnedag vieren in Arnhem? Ik. Eén van jullie toevallig ook? :)

Jeetje wat zeur ik de laatste tijd, ik vind zeurende mensen helemaal niet leuk.


O, dit zijn de bloemen :)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

  1. Ah wat leuk zeg die link:D Ik heb na morgen vakantie. Maar, niet echt vakantie. Want ik moet echt die-hard leren. Maar ik ga wel eventjes naar bevrijdingspop en she & him dus dat is wel heel leuk:)
    Tsja, wat ik ga doen. Ik weet het zelf ook nog niet. Ik wilde heel graag naar University College in Utrecht, maar ik ben te laat met inschrijven dus ik ga me nu waarschijnlijk aanmelden om in februari in te stromen. Maar wat ik daarvoor ga doen, nog geen idee.
    Wanneer heb jij je toelatingsgesprek?

    ReplyDelete
  2. Ik vind zeurende mensen ook niet leuk, maat jij zeurt nu niet hoor. Het is gewoon je hart luchten en zaken opnoemen die je nog moet doen. Nu, waarvoor moet je een toelating doen? Hoge school?

    Bloemenjeeeej!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie fleurige bloemetjes! Nou, ik ga geen toelating meer doen, want ik heb vorig weekend gehoor dat ik ben toegelaten bij MK24! Ik wacht nog steeds op het antwoord van ArtEZ (omdat ik daar op de reservelijst sta), maar dit is ook ontzettend leuk. Het is een één-jarige vooropleiding met álle kunstvormen. Dus styling, fotogrfaie, film, beeldhouwen, etc en dan heb je van maandag t/m donderdag les. Het is echt geweldig, en in Amsterdam! En wanneer en waar heb jij je toelatingsgesprek? Al aan het leren voor de eindexamens, aaaaah! Haha!

    ReplyDelete
  4. ik ga naar koninginnenacht in arnhem! niet op koninginnedag zelf dus :( maar ga jij ook uit in arnhem met koninginnenacht?
    x

    ReplyDelete
  5. hm ja dat is wel waar! ik moest zelf wel om 12 uur weg want mn ouders waren nogal kut bezig :( ze willen dat ik vroeg ga slapen deze week omdat ik maandag naar londen ga voor modellenwerk.
    dusja ik snap het ook wel, anders kom ik daar met enorme wallen enzo aan in londen xD
    x

    ReplyDelete
  6. Nee, ik wil niet werken of reizen. Ik ga gelijk het studentenleventje in:P Ik ga voor een half jaartje een andere opleiding doen denk ik.
    Trouwenssss, what are you up to donderdag?
    xxxxx

    ReplyDelete