2010/04/17

Ik ga mijn sjabloon een keertje veranderen van minima naar stretchy of zoiets. aha

3 comments:

  1. Aah dan heb je ook bijna eindexamens! Heel veel succes alvast!

    Naar die toelating had ik, naast de opdrachten die ik moest maken, 15 werkstukken meegenomen.
    Sommige dingen die ik had meegenomen waren series en bestonden dan uit meerdere afbeeldingen maar dat tel ik dan gewoon als 1.
    Ik kan je wel aanraden zo veel mogelijk eigen werk mee te nemen. En geen opdrachten van school. Ze willen namelijk eigen initiatief zien en hoe ver je creativiteit gaat. Maak thuis veel dingen en maak critisch een goede varrierende selectie. Ze vinden het ook leuk als je een dummie mee neemt.
    En verder wens ik je heel erg veel succes! wanneer heb je je toelatingen?

    ReplyDelete
  2. Bij wdka, willen ze sowieso minimaal 15 werkstukken. Dus nog even aan de slag:P Ik heb ook in een korte tijd heel veel dingen gemaakt. ik heb samen met een andere vriendin die toelatingen ging doen een aantal knutsel middagen gehouden waarbij je allebei lekker veel dingetjes gemaakt hadden. Dat was leuk en je bent ook nuttig bezig.

    het was niet echt mijn bedoeling om een tussenjaar te nemen. ik wilde eigenlijk meteen beginnen aan een school waar ik kon doen wat ik leuk vind. Ik was begonnen aan de Artemis Styling Academie in amsterdam maar daar ben ik na 2 maanden mee gestopt. Dus sindsdien werk ik bij de bakker bart in gennep.

    Lifestyle & design is een wat breedere richting, en dat wil ik heel erg graag. ik wil me niet meteen beperken tot één ding omdat ik heel veel leuk vind en ik nog niet eens weet wat nou mijn sterkste kant is. De opdrachten die je krijgt zijn heel vrij en je kan het zelf nogal sturen. Teminste, dit is mijn idee bij die richting gebasseerd op verhalen van anderen:P.

    een dummie is een boek met witte bladzijden, daar teken en plak je vanalles in. Je kan er ideeen in opschrijven etc. Als ze daar doorheen bladeren kunnen ze ook zien hoe jij denkt en doet.

    ReplyDelete