2010/05/02

Hoi
Alles goed? Beetje goed koninginnedag gevierd? :)

Ik was naar Arnhem geweest en op koninginnenacht heb ik met twee vriendinnetjes 500 days of summer gekeken. Hij was erg leuk, maar ik had er meer van verwacht. Ik had de liedjes echt al grijsgedraaid ;)
Koninginnedag was ook wel leuk hoewel ik er achter ben gekomen dat ik écht niet van mensen houd. Behalve van lieve mensen. We zaten 's avonds zo in de trein en toen kwam er zo'n mevrouwtje naar mij toe die mij herkende. Ze vroeg of ik mee wilde rijden want we woonden in het zelfde dorp. Zulke mensen vind ik wel leuk. Laatst, toen ik was winkelen, kwam er een vrouwtje van 70/80 bij mij aan een tafeltje zitten en toen hebben we gezellig gekletst. Dat vind ik ook erg leuk.
Maar ik heb echt een hekel aan sommige mensen. Maargoed dat zal wel aan mij liggen hahahaha.

Ik heb gisteravond ook lekker geschilderd, want mijn toelating komt er bijna aan. Ik weet niet of het allemaal goed gaat komen aangezien ik ook nog F*$# veel moet leren voor de examens. Maar we maken er het beste van en anders neem ik volgend jaar een 'tussenjaar', vind ik ook niet zo erg. Dus.

Ook heb ik gisteren ringen gemaakt, ik vind ze erg mooi. Ik zal er straks foto's van maken. En ook van mijn aankoopjes van vorige week :)
Liefs!

3 comments:

  1. Ah, ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb me ook dood geërgerd aan van die mensen in de trein. En het was ook nog eens verschrikkelijk druk in de trein dus dat hielp ook nog niet echt:P
    Maar donderdag, Anja kan niet, helaas... Ik ga 's avonds naar She & Him in de Melkweg samen met Charlotte, misschien vind je het leuk om mee te gaan? She & Him is met Zoeey Deschanel (van 500 days of summer haha).

    ReplyDelete
  2. ahhh cool dat ik op weheartit sta haha! ik ben benieuwd naar je zelfgemaakte ringen (:

    ReplyDelete
  3. Lieve mensen zijn echt, de beste mensen OOOIT hi! Ze maken me zo vrolijk!!

    ReplyDelete