2010/05/13

Hoi lieve mensen
Wat zou ik toch graag willen slapen nu, net als mijn hondje die lekker naast me ligt. Dit is ze, ze heet Floor en ze is (meestal) lief.

Ik had dus dinsdag mijn toelating bij WDKA, voor mode. Het ging gewoon slecht. Dus ik word niet aangenomen. Denk ik. Weet ik eigenlijk bijna zeker. Of ze moeten een koekenpan tegen hun hoofd hebben gekregen waardoor ze een beetje gek gingen denken.

De nacht daarvoor was een bijna slapeloze nacht (ik moest natuurlijk op het laatste moment nog die opdracht maken) en ik ben nog steeds niet bijgeslapen.

Ik had dinsdag ook nog een verjaardag van een van mijn beste vriendinnetjes, en gisteren hadden we LSD. Nee, nou niet gekke dingen gaan denken, we hadden gewoon laatste schooldag, ze noemen dat bij ons LSD. De dag was wel oké (met als hoogtepunt een ongeplande rugbywedstrijd), maar de avond, jeetje. Normaal zijn de LSD-feesten echt de beste schoolfeesten. Die zijn in zo'n gezellig ding, met verschillende delen en dus ook verschillende soorten muziek. Nu werd het gehouden in een loods. Het was dus echt enorm groot, het leek net een tentfeest, waar ook met bier wordt gegooid. En bovendien heb ik drie kwartier (ja, je leest het goed) in de rij gestaan (nouja, ik stond niet eens, zo krap was het) voordat ik binnen was. Dus mijn avond begon al niet goed eigenlijk haha. En ze draaiden rotmuziek. En een jongen liep de hele tijd achter mij aan. Grmf.

Dus.

Neem me deze chagerijnige post dus niet kwalijk want ik ben zielig en moe.

Ik ga vanavond eens vroeg naar bedje en dan kan ik er morgen weer flink tegenaan om voor mijn examens te leren. Jeeeeeeeejh!

Liefs

6 comments:

  1. :(

    Wat vervelend zeg.

    Heb je wel zin om 1 juni met mij en Anja naar Adam te gaan?

    ReplyDelete
  2. Dan was het blijkbaar geen knappe jongen.

    Jammer dat je toelatingsgesprek slecht ging. Ga je het nu proberen op een andere school?

    Welterusten!!

    ReplyDelete
  3. succes met leren!! en kut dat je gesprek zo slecht ging!! misschien kan je ook iets van amfi doen ofzo? xo

    ReplyDelete
  4. Aah super kut dat de toelating niet ging zoals je graag wilde.. Gewoon doorzetten en anders volgend jaar een vooropleiding doen en dan nog een keer proberen.

    Ik wilde eigenlijk ook naar het lsd elzendaal feest maar niet gegaan omdat ik bij mijn vader was (die woont ver weg) maar als ik dit nu lees lijkt het meer op rowen heze en ben ik blij dat ik het gemist heb.. het was ook slecht weer, echt jammer van die buiten activiteiten.

    good luck met je examens (wanneer beginnen die?)

    ReplyDelete
  5. Haha wat leuk! Ben er ook helemaal weg van, ik wil meer jumpsuits! Haha zo handig zijn ze.
    En wat een lief hondje heb je. xx

    ReplyDelete
  6. ik had iets gepost maar blijkbaar is het verdwenen

    dit was het ongeveer:
    :((!! had je een slecht gevoel over je eigen opdracht of waren de reacties minder?

    ReplyDelete