2010/05/03

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben gisteren naar een voorstelling geweest van de Koninklijke Luchtmachtkapel. De man van onze muzieklerares is de manager van dat orkest, dus we konden er gratis heen. Het was erg leuk :)
Wat ook wel vet was: het podium dat ze daar gebruikten krijgen wij ook met onze schoolmusical! We hebben ook dezelfde regisseur :)

Even naar de orde van de dag: wat had ik aan?



En nu nog wat fotoooos:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jumpsuit - H&M
Blazer - H&M
Lippenstift - Etos, nr. 19. Gestolen van mijn mama omdat ik de mijne alweeeeer kwijt ben...
Ringen - Zelfgemaakt. Ik denk dat ik op die zilveren nog wat glinstersteentjes ga plakken... ooit.

4 comments:

  1. omgggg dat jumpsuit. gewellllldig. heb je die kort geleden gekocht? anders ga ik er ook even naar op zoek morgen;)
    misschien komt het ook alleen maar door je geweldige filmpje en foto's en omdat ie jou geweldig staat dat ik hem nu zo leuk vindt:P haha.

    ReplyDelete
  2. Way een schattige jumpsuit! Staat je echt heel leuk. Lukt het een beetje met de examens? Aaah!

    ReplyDelete
  3. ooohh i reaally like your jumpsuit! lijkt bijna vintage. hah en vind het altijd leuk filmpjes te zien.

    ReplyDelete
  4. Leuke jumpsuit! Je staat echt goed met bolletjes print en je hebt echt een lief gezicht!

    Zelf zit ik in mijn voorlaatste jaar op de secundaire school, dus ik hoef me momenteel geen zorgen te maken over eventuele studieplannen. Wel zou ik heel graag gaan voor Grafisch Ontwerpen, waarbij je ook een ingangsexamen moet afleggen. daarom ga ik volgend jaar maar eens naar de kunstacademie, want anders geraak ik er noot door. Ik wens je wel heel veel succes toe!!

    ReplyDelete