2010/05/22

Ik heb gisteren eventjes van mijn vrijheid genoten - vandaag, morgen en overmorgen moet ik weer leren... Ik ben een ijsje gaan eten en naar de kringloopwinkel geweest met een lief vriendinnetje van me. Klik hier voor haar tumblr, hij is leuk.
Natuurlijk heb ik wat leuke dingetjes gekocht die ik zal laten zien. Ik moet nog foto's maken, of een filmpje. Dat doet iedereen tegenwoordig hahaha.

Ik zou zeggen geniet van het weer en nog een fijne dag.

(Oja en vandaag ga ik de foto's ophalen van mijn wegwerpcamera yes! :))

1 comment:

  1. jaaa hahaha filmpjes. ik vind die van sommigen zooo irritant, haha. maar die van jou zal vast heel erg mooi en leuk worden:D
    en, ik zal hier ook even reageren op je tumblr vraagjes: mijn jurkje is nog steeds niet binnen. echt heel erg lullig. ik noem Asos nu voortaan aso's. Ik heb ze al twee mailtjes gestuurd en ze zeiden dat ze binnen een paar uur zouden terugmailen maar dat is nog steeds niet gebeurt. Dus ik baal.
    Ennn, ik ging gister even kijken of ze er waren, ze zouden er eigenlijk maandag pas zijn, ik had verkeerd gelezen op het briefje... En ze waren er, maar ik had het briefje niet bij me dus ik kon ze niet ophalen. En er waren ook heel veel mislukt, wat ik heel erg lullig vind want ik kan me absoluut niet voorstellen waarom ze mislukt zouden zijn. Ze waren gewoon buiten gemaakt? Dus ik denk dat ik misschien ze nog even terugstuur...
    M'n foto's op tumblr zijn niet analoog die heb ik een analoge look gegeven, haha.

    ReplyDelete