2010/06/14

Heeeeeeeeeeeeeeeeeee!
(sorry had ik zin in)
Ik had afgelopen weekend een toernooi. Zaterdagmiddag beachhandbal, zaterdagavond party, zondag gewoon handbal. Ik ben dus echt kapot. Maar winkelen kan ik altijd, dus dat ben ik vandaag met mama gaan doen! Ik heb knopen gekocht waar ik oorbellen van ga maken, en twee stofjes, allebei met stippels.
En natuurlijk kleren en dit keer ook schoenen!

De volgende post wordt weer een plaatjespost en ik ga binnenkort mijn winkeltje openen! :)
Liefs

1 comment:

  1. Leuk om te lezen dat jij het zo naar je zin hebt! Ik wil ook winkelen! Een van de eerste dingen die ik zal doen na mijn examens!
    Hoe is het eigenlijk nog gegaan met je wiskunde, want het ging niet zo goed zei je...
    In ieder, ik ben benieuwd wat voor schoen je gekocht hebt.
    Liefs!

    ReplyDelete