2010/06/25

Hoi,

Ik heb bedacht waarom ik de laatste tijd zo weinig post, en al helemaal geen plaatjes/foto's:
- Ik heb geen school meer dus ook geen uitstelgedrag (hoewel, ik zie ook wel erg op tegen het opruimen van mijn kamer...)
- Ik gebruik alleen mijn laptop voor foto's en plaatjes en ik heb telkens geen zin om die te gebruiken. Hij is stom en ik weet niet zo goed waar ik moet gaan zitten als ik beneden ben. Overal ziet het er zo rommelig uit.

Nu wat dingetjes die ik heb gedaan de afgelopen paar dagen:
Ik ben naar Op de Toffel geweest, dat is een klein festival in Vierlingsbeek (beetje vlak bij mijn dorp) en daar ben ik een nog grotere fan van DeWolff geworden. Het rijlessen gaat al best wel goed. Mijn haar is geknipt (ik liet het een vriendinnetje doen, er is niet meer dan drie centimeter af, maar toch). Ik ben gisteren wezen winkelen met een vriendin (klik), ze heeft Vans gekocht (hoe cool), en ik heb ook echt leuke dingetjes gekocht. Ik ga zondag werken bij Rockin' Park (klik). Het weer was heerlijk vandaag.

1 comment:

  1. Wattttttttt ga je bij Rockin' Park werken?! How coooool. En ik heb DeWolff op Pinkpop gezien en ik vond ze ook echt heel goed!

    ReplyDelete