2010/06/27

Pfoe wat is het warm vandaag! Tijd om lekker te gaan zwemmen dus :)
Dit heb ik nu aan. Ik kocht de schoenen gisteren echt in een opwelling (ze waren 10 euro, ehmm) maar ik ben eigenlijk erg blij dat ik ze heb gekocht. Ze lopen erg lekker.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Shirt - H&M men, mouwtjes omgenaaid
Shorts - Vintage van Waterlooplein
Schoenen - Markt in Utrecht
Hoedje - H&M men

Edit: jeetje wat kijk ik raaaar!

4 comments:

  1. leukleukleeeeuk, vooral je shirt is echt super!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke schoentjes! goede impuls aankoop hoor!

    ik vond het ook erg leuk en grappig dat we elkaar tegen kwamen bij op de toffel.
    Ik had me er goed vermaakt maar kreeg het rond 9 uur koud en ben toen naar huis gegaan. jij?
    je zag er leuk uit in je bloemetjes jurkje!

    ReplyDelete