2010/06/26

r.i.p. mijn mooie slangenpinkringetje met groene oogjes.
Ik heb hem verloren, ergens in het mooie Utrecht.

Leuke dingen van vandaag waren: ik ga waarschijnlijk als au-pair naar Engeland/Londen, er was een man die in de trein sliep met zijn mond open en dat vond ik heel grappig, er was een vrouw die haar shirt binnenstebuiten aan had en dat vond ik ook heel grappig, ik heb een ijsje oreo cookies bij burger king gehad, ik heb in het openbaar met mijn koptelefoon op/om rondgelopen, ik heb twee shirts gekocht die eigenlijk enorm fout zijn, en ik heb schoenen gekocht.

2 comments:

  1. hoe leeeuk,hoe krijg je zoiets voor elkaar?(aupair zijn)

    ReplyDelete
  2. ga je deze zomer gaan,of erna? ik wil ook wel heeel graag. maar dan zou het erna zijn aangezien ik dan zeker weten het geld bijelkaar heb

    ReplyDelete