2010/06/19

tekst

Ik realiseerde me dat ik zo'n hekel heb aan sommige mensen...
We hadden vandaag een examenfeest en het was echt enorm gezellig! Ik moest met drie andere meisjes naar huis fietsen waarvan met één het laatste stukje. Ja, je raadt het al: Ik was me daar enorm aan het vermaken, maar dat ene meisje wilde naar huis. Ze werd bozer en bozer en moest ik uiteindelijk mee, terwijl het zo gezellig was!!

Gelukkig maken mijn coole spiderman-pet en het feit dat ik morgen Muse (met de Editors als voorprogramma kwam ik vandaag achter!!!) ga zien, ik ga daar werken :)

Liefs!

PS ik realiseerde me net dat ik het zooooo irritant vind om zo'n woord te typen als je wilt commenten maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik dat zelf heb (nee en ik heb nu ook geen zin om dat te testen, welterusen!)

O en lieve mensen, nee ik weet nog niet wat ik ga doen volgend jaar. Wel hartelijk bedankt voor al mijn geslaagd-felicitaties! Ik ben nog steeds zo blij! :)

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ik wist wist wist het gewoon dat je erdoor ging zijn!! Geniet nu dubbel en dik van MUSE + EDITORS <3

    En volgens mij moeten we wel zo'n woord typen, hih.

    ReplyDelete
  3. Oohhh geweldig editors en muse superzz.
    heb je al iets gehoord van het wdka eigenlijk?

    ReplyDelete
  4. aaah Muuuuse. een vriendin van mij gaat maar ik heb mn toneel uitvoering dus no muse en editors voor mij. gelukkig heb ik editors al op pinkpop gezien.

    ReplyDelete
  5. Ja, volgend jaar :) Ik ga hoe het er nu voor staat media en cultuur doen in Amsterdam (uva). En daar heb ik echt veeeeel zin in dus dat is leuk:) En what about you? Echt nog helemaal geen plannen?

    ReplyDelete
  6. Ah jaaa echt extreem geweldig die feestjes, haha. Ik krijg ook steeds meer mailtjes binnen van iedereen en ik heb het nu echt allemaal in m'n mobiel gezet om het te onthouden. Ga je nog herkansen of heb je nog iets herkanst?

    ReplyDelete