2010/06/09

Update03

Pfff gisteren was leuk, maar ik was weer niet tevreden over mijn solostukje... Op de één of andere manier lukt het niet als ik daar zo sta, en mijn stem werkt ook niet bepaald mee. Ik ben van plan niet te praten tot vier uur (dan moeten we weer in de schouwburg zijn) en HEEL VEEL thee te drinken en Strepsils en drop te eten. Ik neem denk ik ook een waterkoker mee naar de schouwburg. Of zoiets.
Wens me succes, ik vind het echt raar dat het weer bijna is afgelopen...

Oeh en ik moet niet vergeten te stemmen! Ik wilde dat wel gaan doen maar ik weet eigenlijk nog steeds niet op wie... (A)
Edit: het is toch vreemd dat er telkens zo veel verschil zit in de uitslagen van stemwijzers??

3 comments:

  1. Dankjewel : D
    Waar gaat je musical over?

    ReplyDelete
  2. Ik vond het ook supermoeilijk om te kiezen op wie ik ging stemmen, maar heb het wel gedaan :).

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je mee doet aan de Elzendaal schoolmusical. Mijn moeder en zusje zijn gister wezen kijken, ze vonden het erg leuk. (misschien ken je mijn moeder wel, ze heet Vera Kusters en geeft muziek les op het elzendaal)
    Succes nog met de volgende voorstellingen en met je stem!

    Ik vond het stemmen trouwens ook moeilijk, werd niet veel wijzer van de debatten waarbij iedereen elkaar dingen verweet en dat werd vervolgens weer ontkend. (wat is het nou?!)
    maargoed, ik weet niet of ik nou de goede keuze heb gemaakt maar ik heb iig gestemd.

    ReplyDelete