2010/06/16

virus

Hoihoi,
Net als velen van jullie ben ik besmet geraakt met het ringen-virus.
Deze twee kwamen straks binnen met mijn Asos-order (!!!! jaja je leest het goed, Asos is binnen!! More to come dus!).

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ik weet nog niet zeker of ik de olifantenring hou omdat hij zo groot is....

7 comments:

  1. haha jaaa klopt! voor turkse vogue :)
    toffe ringen, coole details!!
    weetje al of je geslaagd bent?? schpannuhnndddd
    x

    ReplyDelete
  2. aaah prachtig. ben je geslaagd?

    ReplyDelete
  3. wauw!! ze zijn echt heel mooi!! oxox

    ReplyDelete
  4. ik heb juist een big ring verslaving

    http://fashion-fantasies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow, those things are really amazing.

    ReplyDelete
  6. loooove the elephant ring!!!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete