2010/07/06

Haa, jup ik heb mijn examenfeest overleefd maar ik heb het zo enorm druk dat wil je niet weten dus ik vertel je ook maar niet wat ik allemaal moet doen. Ik heb zo veel zin om een jurkje te maken dus misschien doe ik dat morgenmiddag wel want dan werk ik niet zo lang en ik heb morgenavonds niks te doen aangezien ik mijn poetsbaantje op heb gezegd vandaag (lang verhaal, grappig verhaal wel). Zo. Dat moest er even uit.

Maar wat ik dus wil zeggen: ik heb het momenteel erg druk: ik moet (bijna) full-time werken en ik heb buiten dat om ook nog allerlei verplichtingen (waaronder feestjes enzo :p). Misschien heb ik in het weekend tijd voor jullie. Daarna ga ik op vakantieee, we gaan met de meiden naar Blanes!
Ik ga met mijn papa en mama en zusje naar Kroatië en ik ga (hoogstwaarschijnlijk) naar Pukkelpop! :)

Droom lekker over onze overwinning en nee ik ben niet dronken atm, heb zelfs geen druppel op. :p

4 comments:

  1. see you on pukkelpop dan;)

    ReplyDelete
  2. aah je hebt zo te zien nog een leuke vakantie voor de boeg! ookal moet je wel veel werken hihi. veel plezier alvast!

    ReplyDelete
  3. Haha, wat een verhaal. Succes met werken en zo.

    ReplyDelete
  4. pukkelpoooooooooooooooooooooop!! Ik wil met je mee! Er komen zóveel leuke mensen!

    ReplyDelete