2010/07/28

r-i-n-g

Ik weet het. Ik ben een slechte blogger... (ik heb geen tijd en internet ligt er uit als ik wél tijd (en zin :p) heb)
Maar ik lees op jullie blogs dat jullie jezelf ook slechte bloggers vinden dus dan zijn we allemaal slechte bloggers en is het allemaal niet zo erg!

Ik ben net als velen gek op ringen en ik heb flink ingekocht in Spanje. Ik heb er een filmpje van gemaakt. Ik heb ook een aantal (zeg maar gerust best wel een aantal) ringen gekocht voor mijn webwinkeltje (dat ik nu echt eens een keertje moet gaan openen, na mijn vakantie/Pukkelpop heb ik bedacht).
Deze heb ik voor mezelf gekocht:



(Sommige van deze heb ik ook gekocht voor mijn webwinkeltje!)

Welke vind je de leukste/mooiste?
1/blaadjes 2/zwarte steen 3/turquoise steen 4/rode steen 5/zilver 6/roosje 7/vlindertje 8/papegaaitje

7 comments:

  1. ga jij nu nog als aupair werken?

    ReplyDelete
  2. Er zijn dus 4 gezinnen die in aanmerkingen komen voor mijn profiel. Maar allemaal willen ze aupair op lange termijn. Nu is er één gezin die absoluut mijn voorkeur heeft. De moeder is design director en de vader Film and Tv director. :O En dit ook nog: She would have her own floor in the house, extra room for a
    friend to stay in, own bathroom, TV, DVD player.En het zijn twee meisjes met eigenlijk de perfecte leeftijd. De jongste is eve oud als mijn klein zusje,5 jaar is een leuke leeftijd. En de andere is 3 jaar ouder,wat zeker goed is. Niet te oud zodat ze al bijna tiener worden,maar ook niet te jong. Zoals 1 jaar of jonger,dat vind ik minder. Oh,het lijkt me echt zo'n fijn gezin met toffe creatieve ouders! Maarja,nu word mijn profiel en brief naar hun doorgestuurd dus niks is eigenlijk nog zeker. Verder zijn er andere gezinnen die ook wel best oké zijn maar toen ik die info van dat eerste gezin las wist ik meteen dat ik daarnaartoe wilde! Maarja,sowiezo dus 1 jaar,dat willen ze alle4. Hoelang wil jij gaan?

    ReplyDelete
  3. Ja,een dag erna had ik me aangemeld.Maar er staat nog niks vast he,al lijkt dat wel uit mijn bericht.:) Had je ook een brief in het engels moeten schrijven met alles erin?

    ReplyDelete
  4. Ah wauw, die zijn echt prachtig. Allemaal.
    En ja, ik heb het er eigenlijk een beetje mee gehad want ik heb niet echt iemand die mijn outfits wil fotograferen waar ik 9 van de 10 keer niet tevreden over ben dus ook niet wil posten:P En verder vind ik het wel leuk als het mooi is en ik er mn best voor doe, maar photobooth foto's zijn niet mooi en dan vind ik eigenlijk alleen maar zonde voor mn blog. Dus het is een beetje dat ik niet dat gene wil posten dat ik wil posten...
    Ennnn ik ga volgend jaar Algemene Cultuurwetenschappen doen aan de VU. Ik wist het sinds vandaag nog niet maar ik heb eindelijk besloten :) Ik vond de VU eerst echt enorm kut, maar Algemene Cultuurwetenschappen is wel erggggg nice daar omdat je er een tweede major Kunstgeschiedenis erbij kan doen, wat is dus ga doen.
    Jij gaat naar het buitenland toch? En ga je nog naar Lowlands?

    ReplyDelete
  5. Die met de rooie steen en de papgaai :3

    ReplyDelete
  6. Hoi! Ieder schoojaar heb ik twee keer examens, één keer in december en de tweede keer in juni. Toetsen heb ik heel het jaar door. Maar volgend jaar is het mijn laatste jaar, dus jeeej!
    Inderdaad, The Drums komen naar Pukkelpop! Alleen moet ik in augustus werken en vrijaf vragen is ook geen optie, want de tickets zijn al uit verkocht. In ieder, véél plezier als jij ze weer ziet.
    Ik ben echt benieuwd naar je webwinkel.
    En bedankt voor je reactie op mijn foto's!

    ReplyDelete