2010/08/26

PUKKELPOP

Aah het was geweldig!
Dit zijn alle bandjes die ik heb gezien ongeveer.
Dikgedrukt mijn favorietjes met als echte toppers Beach House, Two door cinema club, Stornoway en Yeasayer (denk ik) :)

DAY 01
- Seasick Steve
- The Kooks (good as always)
- Band of horses
- Girls
- Stornoway

DAY 02
- Villagers
- The soft pack
- White lies
- The Tellers (maar heel kort gezien maar klonk erg goed!)
- Laura Marling
- Foals
- Mumford & Sons
- Isbells
- Beach House
- The XX

DAY 03
- Wallis Bird (vooral het eerste liedje haha)
- Ok GO
- Toro y moi
- Surfer blood
- Two door cinema club
- Broken bells
- Yeasayer
- 2manydjs
- Jaga jazzist

PS ik had geen camera mee, wel een wegwerpje dus die houden jullie nog tegoed! :)

2 comments:

  1. ooh ik stond ook bij de kooks. dus we stonden max 100 m uit elkaar? haha! da's zo raar/leuk,da gij eigenlijk altijd zo vlakbij waart ofzo:p maja nie gezien

    ReplyDelete
  2. ik heb ook echt genoten van Villagers.
    ik had Conor al eens solo gezien in Parijs.

    maar met zijn band was het ook echt wel om van te snoepen.
    alleen jammer dat het altijd zo hard zweten was in die Chateau,
    echt bakken

    ReplyDelete