2010/09/19

Het is weer tijd om mijn winterjas tevoorschijn te halen. Aan de ene kant vind ik dit geweldig (hij is zo mooi!) maar ik vind het ook wel jammer dat weer koud wordt.
Dat heb ik vannacht wel gemerkt: Ik had een feestje en we bleven daar slapen, in van die indianententen. Maar natuurlijk denk ik er dan niet aan dat het wel eens koud zou kunnen zijn, dus ik heb de halve nacht niet geslapen.
Daarom vind ik dat ik nu niet hoef te gaan spelen met mijn piepende hond (nouja, eventjes dan) maar lekker op de bank mag gaan hangen en Glee mag kijken.

Ik was trouwens een jurkje aan het maken gisteren (mislukt) en nu zie ik dat precies het jurkje dat ik wilde maken door Phillip Lim 3.1 in New York is geshowd (alleen dan met een kraagje), WTF!
http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/S2011RTW-PLIM?event=show2182&designer=design_house983&trend=&iphoto=33#slide=33

4 comments:

  1. leeeuke blooog :)
    en dat jurkje is ook mooi & ik ga je volgen :)
    xxx

    ReplyDelete
  2. mm hij doet t niet bij het volg-gedeelte.. ik probeer het later nog wel een keer. xx

    ReplyDelete
  3. Dankje! :)
    Oh haha dat is een hele geruststelling. Ik zit nu in de 5e van de Havo, maar bij mij op school duurt havo 6 jaar (vrijeschool) dus helaas nog niet laatste jaar... xx

    ReplyDelete