2010/09/22

Ja, Jantine is weer vrolijk. Internet doet het weer, vandaag was een leuke dag en morgen ga ik vriendinnen opzoeken in hun nieuwe stad Maastricht.

Trouwens, mam en ik hebben voor Berlijn gekozen :)
(Tips zijn altijd welkom)

Wisten jullie eigenlijk dat ik binnenkort (dat hoop ik tenminste) voor een half jaartje naar Engeland, Londen ga als au-pair? :D


Hier nog een leuke foto voor jullie, gemaakt toen ik in Barcelona was deze zomer.
Image and video hosting by TinyPic
Analoog of niet analoog? Nope! ;)

Ik heb nog veel meer foto's van van alles maar ik moest van mezelf gaan slapen om twaalf uur dus ik doe maar alsof ik dat doe. (hoewel ik het na een half potje patience toch wel doe want dan ben ik al in slaap gevallen...)

3 comments:

  1. Ah, ik ga over drie weekjes naar Barcelona :) Super vet.

    ReplyDelete
  2. Berlijn! Maar nog wauw-er, au-pairen in Londen!! Hoe heb je dat kunnen regelen?

    ReplyDelete
  3. Amazing photo! I love film cameras... Long time, no talk though, hey? :) Panda xo

    ReplyDelete