2010/09/10

Jump for my love

Eindelijk weer een dagje vrij, dus wat tijd voor jullie ;)
En wat tijd voor papa's oude Minolta 7000, die ik eens uit ga proberen. En ik moet nog mijn jurkje afmaken... Hmmm...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(ik weet niet wat ik daar deed. ik vond mijn broek denk ik heeel mooi ?)

Broek | Zara
Top | H&M
Vestje | H&M
Ketting | Zelfgemaakt
Schoenen | Converse
Sokken | Primark (mooi zijn ze hè!)

6 comments:

  1. liefde voor de broek! echt geweldig! xo nina

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie broek! Ik zag ook eens zo'n bloemenbroek in de zara van rijsel, mocht hem niet kopen van m'n mama, besliste terug in brugge om hem toch te kopen, kwam tot de vaststelling dat ze hem hier niet verkopen. Dit alles om te zeggen dat ik stiekem jaloers ben ;) Leuke blog! En mijn oma is ook altijd heel kritisch op mijn naaiwerkjes ;) Liefs

    ReplyDelete
  3. Aah ik ben zo jaloers, ik ben zo in love met die broek! Helaas was de kleinste maat mij veelste groot kon wel janken want hij is echt super leuk!

    ReplyDelete
  4. dankje! ja het enige waar ik blij mee was aan het feit dat ik mn slr niet mee kon nemen en dus mn oude camera mee moest naar pukkelpop, was dat ik daarmee echt verrrrrr in kan zoomen haha. mijn analoge foto's moeten nog ontwikkelen, dus ben benieuwd.

    leuke foto's dit! :)

    ReplyDelete
  5. Ik vind je broek echt superleuk! Als ik hem had, zou ik hem ook zo omarmen denk ik - zoals jij op die foto. ;) & ik ben benieuwd naar dat jurkje. :)

    ReplyDelete
  6. Aah oke, ik ben maar 1.52 groot dusj :P

    ReplyDelete