2010/09/13

PUKKELPOP

Image and video hosting by TinyPic

6 comments:

  1. wat een superleuke vrolijke zomerse foto! xo

    ReplyDelete
  2. awh lieve foto en lieve reactie die je hebt achtergelaten, dankjewel voor t complitmentje :)
    ja met mn zelfgemaakte jurkje staat 't best goed, ik denk dat ie best mooi wordt, maar ik ben bang dat 't een beetje een paas jurkje is met 't printje haha! ik ben benieuwd naar de jouwe! liefs.

    ReplyDelete
  3. daar was ik NET niet van door,hoe jammeeer
    maar dit jaar weer

    ik heb het uitgesteld,ik had helemaal geen zekerheid,dusja. doe nu een voorbereidingsjaar grafischeee:) in antwerpen

    ReplyDelete
  4. Pukkelpop!!! Ik wil terug :) Ik volg naailes want ik kan nog niet echt professioneel naaien hoor! mijn oma geeft mij ook vaak les. Ik heb al drie rokjes en een kleedje (voor mijn zus)gemaakt, niet veel en niet echt weinig dus. Ik vind het wel super om te doen en om het resultaat dan te dragen ;) Ben jij fanatiek? liefs
    p.s. ik ga je volgen :)

    ReplyDelete
  5. Hello, thanks for stopping by my blog, and looking at my art!
    i disabled the comment for fear of negative comments. Thanks for being so kind.
    i really wish i could i could read your blog.! x

    ReplyDelete
  6. Hihi, hij kan zo naast mijn 'Werchter foto', die ik op mijn blog heb staan.

    Ik wil terug zomer of gewoon: terug wat warmer weer!

    ReplyDelete