2010/09/25

Random fotografie en een lief briefje @ Maastricht

In alle vroegte liep ik in het mooie Maastricht rond om foto's te maken.
Reden: Mijn vriendinnen moesten naar college om half negen (!), de winkels waren dicht en ik vind het heerlijk om rond te lopen in een stad.
De mensen keken mij allemaal een beetje raar aan. Of het nu lag aan mijn koptelefoon, het feit dat ik een jong meisje ben dat (na een avondje stappen) eigenlijk in haar bed had moeten liggen of op school had moeten zijn, of dat dat meisje een brak hoofd had. Ik weet niet niet. Ik heb in ieder geval wel een aantal leuke foto's gemaakt :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

  1. Goed hr. Enja zit er nu,geen theorie en veel creatieve opdrachten,wat tof is! Wat ben jij nu aan het doen? Ik wil nog steeds graag naar Londen,in de zomervakantie!

    ReplyDelete
  2. valt wel mee hoor,ik heb net honderd trappen gedaan van de keuken tot mijn kamer en dat heeft geholpen;) nee,niet als toerist,ik wil op kindjes passen,ik hou van kindjes. Elke keer weer alsk er zie is het zo van oooooh,ik wil au pair zijn. enja,londen,kwil daar een tijd wonen. wanneer ga jij,weet je dat al?

    ReplyDelete
  3. duurt lang he,mja. waar werk je nu?ergens tof?

    ReplyDelete
  4. ha ja,ik ga ook veel werken nog,kan ik cos leegshoppen. heb vandaag ook veel super winkels in antwerpen ontdekt,zo van ooooohh fiiiijn. geen zin om een keer te komen?

    ReplyDelete
  5. wat leuk! ik was laatst nog een weekendje in mestreech.. ik hang trouwens binnenkort in de etalage van fotostudio wyck (zegmaar laatste pand links als je vanaf wyck de st servaasbrug over gaat) hihi

    ReplyDelete
  6. oeh nice pics! lijkt me een leuke stad ook! nog nooit geweest alleen!

    ReplyDelete
  7. aah maastricht is zooo leuk ! trouwens station Blerick haha, dat is wel lekker dichtbij mij :]! maar jij kwam ook uit limburg toch? of heb ik het nu fout hihi. &ja die jongen op die foto is idd pretty <3!

    ReplyDelete