2010/09/15

text

Ik bedacht me net: precies een week geleden heb ik mijn kamer opgeruimd en eigenlijk is hij nog best wel netjes (op wat kleren op over mijn bedrand en een aantal sokken op de grond na...)!

En had ik al verteld dat de analoge digitale camera van mijn vader niet werkt? Hij lijkt niet genoeg stroom te krijgen.... Ik vind het echt heeel erg balen, dus dat wordt kringlopen en/of markplaatsen.

En nu heb ik even jullie hulp nodig:
Als ik zou slagen zou ik met mama naar een stad gaan. Ik ben dus geslaagd maar we zijn nog steeds niet weg geweest. We hadden het er net over we zijn tot de conclusie gekomen dat we (nouja, ik) naar Berlijn en Stockholm willen. In Berlijn ben ik nog nooit geweest (schaamschaam) dus daar wil ik graag heen. Maar het lijkt me ook niet zo'n slecht idee om in Stockholm mijn wintergarderobe bij elkaar te sprokkelen....

Hier zijn vast wel wat ervaringsdeskundigen:
BERLIJN OF STOCKHOLM?

2 comments:

  1. jaaa heeeeel erg gaaf! ja in doornroosje :) haha, dat is inderdaad wel een beetje teveel van het goede, en het was ook best wel duur (20 euro). wow ik ben echt al heel lang niet meer op je blog geweest bedacht ik me ineens. wat een mooie foto's in de posts hieronder van dat heldere water enzo, waar was dat? :) xx

    ReplyDelete
  2. moeilijk,lijkt allebij tof. ma ik denk da als ik zou kiezen,ik naar berlijn zou gaan.

    ReplyDelete