2010/10/11

//

Ik heb inmiddels al 13 foto's gemaakt met mijn Minolta, yes! Het fototoestel maakt zo'n fantastisch geluidje als ik een foto maak... (zwijmel)
Ik zit er de laatste tijd (alweer) aan te denken om een spiegelreflex te kopen. Maar ik wacht nog even want er komen weer nieuwe modellen op de markt dus wordt de rest goedkoper...
En ik ben mijn kamer eens flink aan het opruimen. Ik ga heel veel uit het zicht halen en alleen de leuke dingetjes in het zicht en misschien verwissel ik mijn bed met mijn bureau, misschien haal ik een schap weg of zoiets. (het zegt jullie natuurlijk allemaal niks maargoed, haha ;)) Misschien zet ik mijn naai- en lockmachine wel op mijn kamer neer (oma zegt steeds dat ik ze 'niet in dat koude hok moet laten staan' haha).

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Eerste foto: Lonely hearts
Tweede foto: Valeria Lazareva

1 comment:

  1. wat voor minolta heb je? hier op zolder ligt ook nog een oude minolta slr dus misschien moet ik die ook maar weer eens gaan uitproberen :)

    ReplyDelete