2010/10/13

+++

Ik heb vanmiddag De gelukkige huisvrouw gekeken, ik vond hem erg mooi. Ik dacht laat ik die film eens kijken aangezien ik een beetje een huisvrouwtje ben nu ik thuis ben.
Ik ga meer films kijken, meer boeken lezen en vooral meer naaien.

Hier heb ik voor jullie vast wat foto's van Berlino:
Dit is het deel: Strakke vormen
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Foto 1: De televisietoren en een punt
Foto 2: Hamburger Bahnhof, museum van moderne kunst [klik] Het schilderij dat je ziet is (natuurlijk) van Mr. Warhol.
Foto 3: Het monument
Foto 4: In de wijk Prenzlauerberg

2 comments:

  1. Heeeeeeel vet!:)
    Ik kom Andy Warhol nu overal tegen nu ik onderzoek over hem moet doen, haha. Echt grappig.

    Ik doe geen media en cultuur maar kunstgeschiedenis en algemene cultuurwetenschappen :) Dat zijn zeg maar twee majoren die je kon kiezen, dus ik doe niet een nerderige twee studie :P Dat heb ik echt op het laatste moment besloten. Kunstgeschiedenis leek me namelijk ook heel erg leuk en algemene cultuurwetenschappen is een beetje zoals media en cultuur dus dan had ik het allebei. Ik ga waarschijnlijk volgend jaar wel weer wat anders doen en veel toelatingen doen voor opleidingen dus ik ben vrij druk.
    Ik zit nog niet op kamers, ik ben heel druk opzoek naar eentje. Ik had laatst met een vriendinnetje een heeeele mooie kamer op het oog midden in het centrum maar helaas helaas is dat niet doorgegaan. Dat was namelijk echt perfect geweest.

    Aupairen lijkt me echt heel leuk. Om eerlijk te zijn had ik ook liever zoiets gedaan dit jaar. Aber ja. Ik had het idee dat ik daar ook vrij laat mee was. Maar waar ligt het dan aan dat je kan gaan of niet? Londen is echt super vet. Ik wil best wel een keertje langskomen als je daar bent ;)

    Minolta's zijn echt heel vet. Ik heb die van ons opgezocht maar die is vrij groot. Nog wel groter dan mijn dslr canon en hij is heel zwaar dus ik denk niet echt dat ik daar fijne foto's mee kan maken. En ik had hem van vroeger nog beplakt met stickers.
    Ik had vroeger ook zelf zo'n analoge camera dus ik moet eens goed kijken of die nog ergens te vinden is na de verhuizing, haha.
    Maar ik ben echt heel benieuwd naar m'n Diana :) Ik ga vrijdag rolletjes halen in Amsterdam en dan gelijk door op de trein naar Schiphol :P

    Echt een mooie lange comment is dit. :)

    ReplyDelete
  2. Superleuke foto's! Ik ga in februari met school naar Berlijn, ik krijg er meteen zin in! Ik neem mij ook altijd voor: meer boeken lezen, naaien en tekenen. Zo'n lijstje maken is echt leuk, als je erin slaagt! Liefs

    ReplyDelete