2010/10/11

Hi guys
Ik ben terug van Berlijn (al twee dagen maargoed ;)).
Het was echt fantastisch, wat een mooie stad is dat! Ik had echt een beetje een 'grauwig' beeld van Berlijn, maar mijn beeld is helemaal bijgesteld.

Ik heb niet veel gekocht, ik had eigenlijk ook niet echt zin om te winkelen. Maarrr toen ik American Apparel zag moest ik daar natuurlijk wel heen, en de Kleidermarkt (kleidermarkt.de) was ook helemaal leuk.
Dus: zie hier mijn nieuwe praaltjes

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Beetje slechte foto's (de broek ziet er niet uit op de aanfoto), maar wat vinden jullie er van?

(Ik heb trouwens al zeven foto's gemaakt met mijn analoge spiegelreflex! Ja, het is echt de mijne haha: papa had er nog eentje maar die deed het niet meer dus heb ik een body gekocht op marktplaats en de lens van de camera van papa gebruikt. Maar eigenlijk zijn het niet echt hele interessante foto's - gewoon van bloemen en van Floor, ons hondje - maar ik denk wel dat ze leuk zijn ;))

No comments:

Post a Comment