2010/10/04

trui

Ik heb de hele tijd zin om te tekenen, hoewel ik dat eigenlijk niet zo goed kan.
Ik vind dit eigenlijk toch wel leuk gelukt. Het is mijn nieuwe trui die eigenlijk wel duur is maar toch leuk en heerlijk, hangend over de rand van mijn bed vanuit waar ik dit tekende. Als ik in Berlijn iets 'beters' vind breng ik hem terug en ander hou ik hem :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Wat vinden jullie ervan?

Edit: als ik nu naar de foto's kijk vind ik dat ik veel meer 'risico' mag nemen, dat ik veel te voorzichtig ben geweest...

4 comments:

  1. ik vind het wel mooi hoor, ik hou van natuurgetrouw tekenen :)

    ReplyDelete
  2. heel mooi gelukt, met die schaduwen!

    ReplyDelete
  3. Heel mooi joh! Wat nou je kan niet tekenen! Ik vind het wil iets liefs hebben dat simpele

    ReplyDelete
  4. Wow mooi gedaan met die schaduwen!

    ReplyDelete