2010/12/21

50

Hallo lieve mensen, ik vind het leuk om te zien dat Not a Doll 50 volgers bereikt heeft, dankjewel allemaal!

Weten jullie trouwens waar de naam vandaan komt?
Op de middelbare school waren er meisjes (ze waren twee jaar jonger!) die me 'poppetje' noemden. Ik ben niet iemand die zich veel aantrekt van andere mensen (en al helemaal niet van mensen als zij), dus ik vond het niet erg.
Maar hé, een poppetje ben ik niet! Ik ben klein, zie er jonger uit dan ik ben en ik kleed me altijd 'leuk' maar ik ben geen poppetje. Ik ben soms best wel stoer en ik ben niet dom. Niet alles gaat om de buitenkant.

2 comments:

  1. haha wat grappig dat je je blog daarom ook zo hebt genoemd :') past wel helemaal bij jou natuurlijk.
    ik ben nu voor de eerste keer op je blog ennnn i love it!:D ik vind je stijl zeer inspiratievol en je foto's heel tof. je hebt een nieuwe volger!

    ReplyDelete
  2. Ik vind 'not a doll' echt een te leuke naam! het is wel zo, liever dat mensen je een pop noemt dan een .. nou ja, een niet zo leuke s-woord! :D

    ReplyDelete