2010/12/03

**

Ik ben vanochtend/middag naar mijn nieuwe favoriete winkel geweest, de kringloopwinkel in Uden. Uden zegt jullie waarschijnlijk niks, maar de winkel daar is echt enorm in ieder geval. Ik heb daar twee broeken gekocht waarvan ik shorts ga maken en twee bloezen en een shirt en drie kopjes en een gordijn waar ik vanmiddag een jurkje van wilde maken. Maar dat kan niet want ik kwam er achter dat ik nog een gedicht moet maken voor vanavond en ook nog een fles drank moet halen (ik moet surprise voor mijn broer haha)... Oeps.

2 comments:

  1. Die kringloop klinkt goed,
    ben jaloers haha!

    ReplyDelete
  2. Hebben ze in Uden een kringloopwinkel? dat is me eigenlijk nooit opgevallen (: waar zit die ergens... want volgens mij moet ik daar nodig een keer gaan kijken (:

    ReplyDelete