2010/12/12

Ik heb groene vintage laarsjes gekocht en we gingen iedere dag naar de Starbucks en TDCC was tof

Hola chicas!
Barcelona was heeeeel leuk! We hebben echt heel fijn niet de toerist uitgehangen (ik was er al twee keer geweest dus de Sagrada enzo hoefde ik niet meer te zien...)
Als je in Barcelona bent moet je zeker naar Palau de la Musica Catalana gaan, en als je van moderne kunst houdt naar MACBA.

En ooo we zijn naar Two Door Cinema Club geweest daar! Dat was helemaal top, lekker meebrullen met alle liedjes met allemaal donkerharigen (ik heb maximaal vijf andere blonde mensen gezien) om me heen haha.

Liefs!

Image and video hosting by TinyPic
1/vertrek in de sneeuw 2/vliegtuig 3/vliegveld 456/Macba 7/cd's in fnac 8/vintage trui Holala 9/Jantine probeert bril in Topman
Ik heb niet zo veel foto's gemaakt, ik had mijn oude camera mee want mijn nieuwe heeft me een fortuin gekost dus ik mocht hem nog niet meenemen haha.

6 comments:

  1. ziet er echt gewellllllldig uit. en ik ben ook naar palau de la musica geweest, dat is echt echt prachtig.

    ReplyDelete
  2. aawh ik word hier alleen maar jaloerser van! ik wil weer naar spanje! leeft je kont nog wel? toen ik daar uitging met blonde vriendinnen werden zijn van alle kanten in hun kont geknepen.. en heb je de zonnebril gekocht? :D

    ReplyDelete
  3. ah wat leuk! barcelona is zo leuk he! ik ben er ook ooit als toerist geweest en eens een week als uitwisseling, dus niet zo toeristisch en dat is leuk! el palau de la música is idd echt ontzettend mooi, ik heb nog een hele mooie (stiekem genomen!!) foto van dat dak :)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous gorgeous images :) :)

    I want to get on a plane !!

    Char x

    ReplyDelete
  5. klinkt superleeuk! is daar een topshop? ik ben zo jaloers. en dan ook nog eens zonder jas :C bluh

    ReplyDelete