2010/12/29

see you in the UK!

Dit is waarschijnlijk het laatste berichtje dat ik jullie stuur voor ik in Engeland ben. Ik ga zondag zelf 'pas' maar sommige spulletjes waaronder ook mijn laptop gaan morgen al met mijn gastgezin mee naar Engeland.

Je kunt lezen hoe het met me gaat op www.aupair-jantine.blogspot.com. Berichtjes kun je natuurlijk nog wel hier achterlaten ;)

Een fijne jaarwisseling allemaal en tot in Engeland! :)

Image and video hosting by TinyPic
plaatje UrbanOutfitters

Ps Ja ik ben heel zenuwachtig... Ik heb er wel zin in maar het is wel heel spannend en gek dat ik veel mensen een half jaar niet zie... En ik wil natuurlijk veel te veel spullen meenemen en dat kan allemaal niet maarja we zien wel, het komt goed.

7 comments:

  1. ah komt allemaal goed! straks zul je je weer druk maken om de spullen die je van daar naar hier wilt meenemen haha! iig heeeel veel plezier en fijne jaarwisseling, ik zal je andere blog volgen :)

    ReplyDelete
  2. wat spannend! Heel veel plezier. Wordt vast ontzettend leuk :) xx

    ReplyDelete
  3. Oh Jantine! Wat spannend en ontzettend leuk!!!!
    Veel plezier daar! Ik wens je echt het allerbeste toe! x

    ReplyDelete
  4. Inderdaad erg spannend! Heel veel plezier en een fijne jaarwisseling. Het komt vast allemaal goed.

    ReplyDelete
  5. Wauw wat spannend. Heel erg veel plezier en succes! En gelukkig nieuw jaaar xxx

    ReplyDelete
  6. aaah ik ben echt jaloers! ik ben benieuwd naar je au pair verhaaltjes :) veel plezier en succes en etc! liefs en een gelukkig nieuwjaaaar!

    ReplyDelete