2010/12/29

snel

Het is een beetje stil hier. Sorry daarvoor.
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Engeland, vooral in mijn hoofd. Ik ga zondag al!
Ik vind het heel spannend maar natuurlijk ook leuk.


Gisteren ben ik naar de tentoonstelling van Berend Strik geweest in het Valkhof in Nijmegen. Lieve mensen, als je ook maar een klein beetje in de buurt woont en de kans krijgt om erheen te gaan, doe dat! De tentoonstelling loopt t/m 9 januari.

Werken van Berend Strik. Ze zijn niet vast te leggen omdat ze zo bijzonder zijn door de verschillende stoffen en stiksels die op zijn foto's zijn gemaakt.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

4 comments:

  1. ja m'n vader was er heen geweest en die vond het heel erg gaaf! ben je nog langs Tiger geweest? ;)

    ReplyDelete
  2. woooooow, zondag al!!!! hoe lang ga je? zin in?

    ReplyDelete
  3. heel vet ziet dit eruit! en veeeel plezier in engeland, ben benieuwd hoe je het gaat hebben :)

    ReplyDelete
  4. really wish i could read your beautiful language. anyway, to answer your question i unfortunately didn't get into oxford. i'm now looking at St. Andrews and UCL. how about you? which uni are you at or thinking about? :)
    xx

    ReplyDelete