2011/01/23

cat

Mijn weekend was errrg leuk!
Gisteren ben ik met een aantal andere au-pairs en twee jongens die hier op stage zijn naar Cambridge geweest. Het was erg mooi en gezellig! Ik heb natuurlijk een hoop foto's gemaakt die ik op het moment aan het bewerken ben, wat een werk zeg.

Vandaag ben ik met een andere Nederlandse au-pair spontaan naar Londen geweest! Ik wilde deze of volgende week een keertje op zondag naar Bricklane market. We besloten om vandaag lekker te gaan, en dat was een goed idee.

Ik droeg vandaag en gisteren wat ik hier aanhad, maar dan met mijn katjesbroche. Ik vind hem geweldig.

4 comments:

  1. oooh zo leuk! en ja, hij is geweldig! :D

    ReplyDelete
  2. leuk! ik ben benieuwd naar je foto's (en aankopen?)

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's maak je zeg! Leuke blog ook :)

    ReplyDelete