2011/01/03

hellooo

Hoi allemaal!
Dankjewel voor alle lieve reacties op de vorige post!
Helaas ben ik op het moment niet bepaald in de stemming om leuke berichtjes te posten en mijn camera is zelfs nog steeds niet uit zijn tas geweest. Ik ben nog heel erg aan het wennen hier dus het zal nog wel een aantal daagjes duren. Het gaat wel goed met me (behalve dat mijn kleren niet in mijn klerenkast passen en dat mijn naaimachine nergens kan staan), alleen alle nieuwe indrukken vergen erg veel energie.
Ik moet zeggen dat ik al Engels denk en een beetje moeite heb met Nederlands typen. Heel gek omdat ik altijd heel goed ben in spelling en het altijd vanzelf gaat.
Maar het komt goed, tot snel!

Liefs!

5 comments:

  1. oh is allemaal ook wel spannend natuurlijk.. nou ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen :)

    ReplyDelete
  2. Heeel veel plezier, succes en ja de rest in Engeland! Gaaf hoor, een en al leuke kleren kopen daar natuurlijk, haha. xx

    ReplyDelete
  3. heel veel succes daar jantine. Ik denk wel dat je daar echt een heel leuke tijd gaat hebben!

    Dankjewel voor je felicitatie, heel lief:)
    xxxLotte

    ReplyDelete
  4. Wat gaaf dat je in Engeland zit, veel plezier!
    En bedankt voor je comment :).

    ReplyDelete
  5. same here - i'm thinking of applying to Central Saint Martins and maybe Edingburgh school of art, but deadlines are pretty soon i think. end of january? :S
    xx

    ReplyDelete