2011/01/27

Q&A

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de komende dagen niet zo veel leuke posts van mezelf verwacht omdat ik een beetje ziek ben, dus daarom leek me het een goed moment om een vragenrondje te houden.
Dus als je een (gek of niet-gek) vraagje aan me hebt, stel hem nu!

Ik moet trouwens nog iets rechtzetten: deze oorbellen komen helemaal niet van de Bricklane Market! Ik ontdekte vandaag dat we helemaal niet op de Bricklane Market zijn geweest, maar op een andere! Ik heb er heel veel zin in om naar de échte Bricklane Market te gaan, dus waarschijnlijk ga ik daar zondag heen. En zaterdag waarschijnlijk ook naar een markt en/of museum :)
Het jurkje dat ik op deze foto's aanheb komt ook van die markt, en toen ik hem aantrok leek het net of ik mijn haar had geknipt. Een beetje dan.


3 comments:

  1. Dankje! :) En wat stom dat je ziek bent zeg! Maar wel ziek in Engeland dus dat scheelt haha. En je jurkje is heel lief.
    Oh leuk een vragenrondje, even denken. Wat is je favoriete boek? En je lievelings liedje? xx

    ReplyDelete
  2. Heb jij jezelf leren kleren naaien?
    Wat wil je graag gaan studeren of wil je niet meer naar school toe?

    (Mooi kleedje!!)

    ReplyDelete
  3. so pretty:)

    http://inablondeworld.blogspot.com/

    ReplyDelete