2011/02/21

Aldo vs. Topshop

Het nadeel van het hier zijn is dat er heel veel leuke winkels zijn, veel verleidingen dus. Maar ik heb eigenlijk nog niet heel veel kleren gekocht (nouja, ik heb er niet zo veel geld aan uitgegeven want ik heb vooral van kringloopwinkels gekocht) dus ik vind eigenlijk wel dat ik één paar van deze mag kopen want ze zijn allebei duur.
De rode schoentjes (in het echt hebben ze een mooiere kleur, een beetje roziger) zijn heel schattig en leuk en super voor in de zomer. Maar misschien zijn ze alleen leuk voor in de lente/zomer, en ik vind sowieso dat ik een kleurtje in mijn outfit moet hebben als ik ze aan zou doen.
De laarsjes zijn natuurlijk lekker basic en erg mooi.

Wat vinden jullie ervan?















Meer plaatjes: Aldo / Topshop

15 comments:

  1. ik vind de sandaaltjes fantastisch!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke laarsjes zeg! Prachtig!
    x

    ReplyDelete
  3. De sandaaltjes zijn echt superleuk! Maar die laarsjes zijn tijdloos.. Moeilijk
    Ik ga voor de sandaaltjes omdat ze rood/roze zijn (:

    ReplyDelete
  4. Sandaaltjes zijn super leuk!! die zijn er ook in het groen ook super leuk =D

    ReplyDelete
  5. ahhh die zwarte laarsjes! ze zijn best apart door die rits en volgens mij lopen ze heerlijk!

    ReplyDelete
  6. Ik zou voord de laarsjes gaan, hou niet zo van die klompjes..

    ohja, ik heb je getagged. kijk maar of je er zin in hebt, staat op mijn blog!

    ReplyDelete
  7. Ze zijn allebei erg leuk! Maar de laarsjes lijken me praktischer, omdat je die bijna altijd wel aankan! :)

    ReplyDelete
  8. Thanks for stopping by my blog! ;) The Topshop boots remind me a little of the Acne boots, def. great boots.
    ~Giselle
    http://www.machinewashwarm.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ohhh jantine wat heb je weer leuke dingen gepost en ik heb altijd spijt dat ik niet vaker op je blog kijk haha, maar aan de andere kant is het ook leuk dat elke keer als ik dan eindelijk weer eens op blogger ga, en ook naar jouw blog, er weer zoveel leuks staat :)
    ik zou trouwens voor die laarsjes gaan als ze beide duur zijn, omdat je die laarsjes waarschijnlijk vaker aan kunt :)

    ReplyDelete