2011/02/16

outfit

Eigenlijk zien mijn schoentjes er niet zo mooi uit op deze foto's. Dat vind ik jammer want ze waren echt heel mooi en fijn en leuk.
Hier zien jullie ook mijn kanten jurkje goed. Ik moet nog even het onderrokje langer maken want ik voelde me een beetje bloot toen ik vanochtend de kindjes naar school bracht haha, hij is al heel erg kort en hij kroop telkens omhoog. Ik weet ook niet hoe het komt dat het jurkje zelf écht scheef lijkt maar daar gaan we dan misschien ook nog eventjes iets aan doen ;)

Het ziet er trouwens een beetje gek uit dat mijn hoofd er maar half op staat maar ik kan er ook niks aan doen dat ik zo lang ben. Grapje natuurlijk.




14 comments:

  1. wat een leuke outfit (:
    en je jurkje is echt super lief!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk jurkje! Ik adoreer kant:D

    Ik zag net bij een blog dat je het volgende gereageerd had:
    'Leuk :)
    Ik gebruikte ook tinypic maar nu heeft blogger een vernieuwd berichtding waarmee je ze ook vanaf blogger kunt uploaden, meerdere tegelijk en je kunt 'originele grootte' kiezen dus die gebruik ik nu. Je kunt het geloof ik instellen bij 'Ontwerpen' en dan 'blog posts' bewerken.
    Beeetje vaag allemaal maar ik hoop dat je er wat aan hebt! X'

    Ik heb ook het probleem van de foto's die na het uploaden een rare kwaliteit aannemen. In het begin zijn ze nog heel mooi en scherp, gewoon zoals ik het wil hebben, maar na een aantal uurtjes zijn ze echt crap! (Kijk maar naar mijn laatste post, levende bewijs) Ik had je uitlegje even gelezen, en ik was zo ver gekomen dat ik bij 'ontwerpen' en dan bij 'blogberichten' uit kwam, maar toen wist ik het even niet meer. Kun jij mij helpen???????? Zou heel heel fijn zijn:D

    Ohh en ik gebruik ook tinypic, misschien dat het daar wel aan ligt?

    Liefs,
    Judith

    ReplyDelete
  3. What a lovely post!
    And you have a amazing blog!
    Maybe we can follow eachother
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hi there, lovely blog :)

    thanks for your comment, it was quite easy to apply to lcf, however it's not a BA course so I did it myself and not through ucas, so it may be different to what you want to do?
    if you're from a european union country, then it's like for the UK students, so I didn't have a problem! dunno if my explications are clear, feel free to ask me more questions by email or on my blog :)

    I see (even though I can't understand ^^) that you're an au pair here? I did that during the summer 2 years ago hehe it was so much fun!

    xx Iris

    ReplyDelete
  5. Such a beautiful dress !

    www.lightsdrivemysoul.blogspot.com
    xxSea

    ReplyDelete
  6. Supermooi kanten jurkje! Je haar past er perfect bij, heel mooi zo lang :)

    brunetteblogging.com

    ReplyDelete
  7. Beautiful blog and nice pictures! I'll happy if you come in my blog and help me to improve!

    Anna
    http://theyellowball.blogspot.com/

    ReplyDelete