2011/02/24

hoofd

Door de overweldigende hoeveelheid zon was ik genoodzaakt mijn (dus verlichte) hoofd bruut af te hakken. yuk.
De broek is van American Apparel (ik heb hem al een paar maanden maar ik vind hem nu pas weer leuk), de schoentjes van Tango, de sokken hebben streepjes, het riempje vond ik op de Petticoatlane market (echt zo cool, ik had een outfitje aan waar ik een rood riempje bij aan wilde hebben, maar die had ik niet. toen liep ik op de markt en vond ik deze, jeej!), het shirt is van een kraampje op de Bricklane market. Het is niet zomaar een shirt, er staan allemaal tanden op. Ik maak er nog wel eens een goede foto van. Tot die tijd moet je het met je verbeelding doen.





















PS Dankjulliewel voor de reacties op de schoenen, niet dat het er makkelijker op wordt ;) Misschien koop ik ze wel allebei haha!

O en nog een foto van mijn lieve meisjes (klik er op!)

6 comments:

  1. die broek staat je leuk! En ik ben benieuwd naar dat shirt met tandjes :)

    (en zon! jaloers.)

    ReplyDelete
  2. digging de broek! hij staat je leuk :)

    ReplyDelete
  3. Perfect toch.. En je meissies zien er super cute uit!

    ReplyDelete
  4. Die broek is echt heel mooi! De finale is pas 21 mei, ik moet nog een tijdje geduldig zijn... Liefs

    ReplyDelete
  5. ohhh jeetje, de foto's op je au-pair blog zijn echt zo supermooi!
    en t shirt klinkt tof haha.

    ReplyDelete