2011/02/18

LFW

Ik vind het best een spannende gedachte dat ik nog geen vijftig mijl van alle gedoe van London Fashion Week af zit.
Slaat nergens op natuurlijk maar toch.
Ik heb vanmiddag een rok en blouse gekocht bij de kringloopwinkel en die doe ik waarschijnlijk morgen aan als ik naar Londen ga. Met Allstars en als het niet te koud is mijn leren jasje. Maar het is wel koud dus misschien ook als het koud is. Ik moet trouwens ook nog een elastiek in de rok zetten.

http://www.londonfashionweek.co.uk/catwalkschedule_newAW11.aspx

5 comments:

  1. Oh dat kan ik goed geloven, veel plezier!

    ReplyDelete
  2. veel plezier! en hopelijk brengt de spanning extra inspiratie met zich mee!

    ReplyDelete
  3. Praten zonder woorden. En die krassen refereren dan naar een boek dat ik net heb gelezen. Locked in,gaat over een man die enkel met zijn ogen kan communiceren. De rest valt dus weg.

    ReplyDelete
  4. oh, exciting! Wish I was there. You have fun :)

    ReplyDelete
  5. oeh wat vet zeg! ik kan niet wachten om al je posts over FW te lezen! naar welke shows ga je?
    x

    ReplyDelete