2011/02/01

nieuwe maand

Het jurkje was een blouse van mijn oude vertrouwde kringloopwinkel in Nederland. Ik heb er dit van gemaakt. Hij is een beetje te kort eigenlijk, maar met een legging gaat het wel vind ik.
Dit is trouwens #2 van mijn 'a project a week' project ;) Ik ben van plan er een blog voor te maken, maar ik weet nog niet of ik dat op tumblr of op blogspot zal doen...

Bij mij beweegt het tweede plaatje trouwens soms niet, bij jullie wel? Want dat vind ik de coolste haha :p (als hij het niet doet klik er eventjes op dan kun je toch de vreugde meemaken)


20 comments:

  1. Leuke outfit! Grappig ook dat de plaatjes bewegen, haha ^^

    ReplyDelete
  2. ha toff!
    bij werk het wel de hele tijd ma this goed zo

    ReplyDelete
  3. zier er echt heel leuk!


    **FRIDAY NIGHT BITCH FIGHT**

    ReplyDelete
  4. Echt een super leuk blousje! En leuke blog heb je ook :)

    ReplyDelete
  5. Een vriendin zei net precies hetzelfde! Ik had er nog niet van gehoord, maar er zijn toch veel vintage winkeltjes daar? x

    ReplyDelete
  6. Heey!

    Ik volg je blog nog maar kort, maar ik wilde even zeggen dat ik 'm erg tof vind!!
    Leuk ook om over je avontuur in Londen te lezen!!
    Over een niet al te lange tijd vertrek ik richting Dublin, dus ik vind t daarom extra interessant om te volgen; te lezen hoe jij het allemaal doet e.d.

    :)

    ReplyDelete
  7. Ik antwoord ook nog maar ff hier...

    Nou, ik ga werken in een hostel in de wijk Temple Bar, de allergezelligste wijk in Dublin, voor 10 weken :D
    hopelijk tussendoor of erna nog wat reizen door Ierland en/of de U.K. :)
    Hoelang blijf jij nog Au-pairen?
    xx

    Ps. Ik zie nu pas dat je uit Wanroij komt... daar zijn toch de Wanroijse Bergen e.d.?
    Dat ken ik, hihi :p

    ReplyDelete
  8. Maar weer ff mn reactie hier, hoor!!

    Ik ga naar Dublin om daar te worden ondergedompeld in de cultuur van mensen die Engels als 1e taal hebben en het dus spreken als natives. Ik had ook naar elk ander willekeurig Engelstalig land kunnen gaan, vanuit mijn opleiding, maar Ierland sprak me aan :)

    Ik woon in de buurt van Nijmegen!

    Nog heel veel plezier in Londen en omgeving! En ik zal je avonturen blijven volgen via je blog; wat een heerlijk medium, toch! :)

    ReplyDelete
  9. Wat een super mooi blousje!
    Leuk dat die beweegt, ik kan wel gewoon meegenieten van je vreugde hoor ;)

    ReplyDelete
  10. leuk! wat een rode wangetjes op die onderste foto ;)

    ReplyDelete
  11. Superleuke outfit! Dat schuurtje is echt gaaf, viel me even op haha. En je hebt een hele leuke blog, ik ga je volgen!

    ReplyDelete
  12. Die 2de beweegt bij mij wel! Leuk blouse/jurkje (:

    ReplyDelete
  13. hahahaha die gifjes :P:P fijn jurkje!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Vind het niet echt een jurkje, maar leuk gedaan de foto's

    ReplyDelete