2011/02/15

outfit+new

Ik zocht al een tijdje een mooi vest, maar telkens waren ze te duur of vielen ze niet mooi. Deze vind ik valt oversized maar toch mooi en dat zocht ik. Ik had hem het liefst gebreid willen hebben maar je kunt niet alles hebben natuurlijk. Ik moet wel de mouwen wat verder oprollen zie ik. sale H&M men


























Het stofje van de rok viel me meteen op, en hij bleek ook nog eens perfect te passen. Het klinkt misschien gek, maar ik vond vijf pond te weinig dus ik heb het meisje van de kraam zes pond gegeven. Bricklane
Het broekje lijkt eigenlijk wel heel erg op mijn andere maar ik vind hem mooier. Hij heeft een lichtere kleur en een leuker randje aan de pijpen. De man van wie ik hem kocht was heel gezellig, we hebben even over Amsterdam gekletst (op één of andere manier vindt iedereen met wie ik praat Amsterdam en Nederland helemaal leuk) en over galerijen in Londen. Bricklane





8 comments:

  1. thanks for your comment! your blog is very lovely.. Csm is an awesome university! :)

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk broekje :)

    X. Brenda
    www.givelivelovelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ik vind jou echt leuk, en wat lief dat je een pond meer gaf!

    ik volg je direct haha.
    xxx.

    ReplyDelete