2011/02/02

brein

Tijd voor een nieuwe post dacht ik zo, alleen heb ik geen inspiratie. Op de een of andere manier voel ik me een beetje dronken op dit moment. Ik heb zin om plaatjes te maken met mooie plaatjes en een zwarte stift en veertjes en glitterstiften. Ik heb ook heel veel zin om foto's te maken met mijn analoge camera. Ik heb zaterdag een winkeltje gevonden waar ze de batterijen verkopen die ik ervoor nodig heb alleen wist ik natuurlijk niet precies welke. Ik kon ze dus nog niet kopen en moet moet eerst terug naar daar (of ergens anders). Niet dat dat een straf is want het is heeel leuk daar, maar ik wil daar pas terug als ik al mijn stofjes gebruikt heb want dan kan ik daar weer nieuwe stofjes kopen. Wat naaien betreft: daar heb ik niet zo'n zin in want ik moet van mezelf eerst de jumpsuit afwerken en dat vind ik niet leuk. Verder is mijn kamer een puinzooi, koop ik veel te veel dingetjes van de plaatselijke charity-shop (kringloop), ga ik te laat naar bed en ben ik heel lui geweest de afgelopen dagen. Maar niet leuk lui. Lam-lui. Als het goed is ga ik morgen naar de stad, even kijken of ze het vest dat ik zo leuk vond nog hebben en of ik mijn glitterjurkje waar ik niet in paste nog terug kan brengen.
Vanmiddag heb ik met een heel oude man gekletst. Hij zei in het gesprek drie keer dat ik naar de kerk kon gaan op zondag en hij zei precies waar hij woonde en hoe hij heette zodat ik om hulp kon vragen als dat nodig was.

Dit was een kijkje in mijn brein.
En voor de duidelijkheid: ik ben niet dronken, ik ben zo nuchter als een papegaai. Beetje ernstig misschien maar het zij zo.

3 comments: