2011/03/17

beroemd

Verklaring van de titel: http://www.americanapparel.net/whatsnew/item.aspx?i=1621
Een feature van American Apparel, leuk hè! :D


Ik kon niet kiezen tussen de gifjes, ik vond ze allebei eigenlijk een beetje gek. Haha!
Alles is van kringloop/charity shop, dat vind ik cool :)
Dit outfitje kostte me dus ongeveer 10 euro.
Het is trouwens een andere blouse dan die in deze post. Als ik een shopje had gehad had ik die daarop willen verkopen.

























En dit zijn mijn schetsjes. Ze zijn niet perfect, I know. Ik heb zelfs gekrast in sommige.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, heeft iemand misschien tips?
Don't burn me off, I know I'm not good at drawing but lately I like to do it.
(1st: Bottega Venega ss11 ; 2nd: Jil Sander ss11 ; 3rd+4th Suze van Hold in your breath ; 5th: Cuillière à absinthe)

13 comments:

  1. jaaaa dat lijkt me heel leuk! samen een webshopje! misschien loop ik nu hard van stapel maar ik heb nu zin om hem op te zetten haha! als je het serieus meende dan.
    en de tekeningen vind ik mooi! ik vind het juist leuk dat je hebt gekrast enzo.
    oh en leuk dat je op de aa site staat! haha gefeliciteerd! liefs.

    ReplyDelete
  2. ik vind het echt heel mooi getekend hoor, de enige tip die ik je kan geven is niet zo kritisch zijn op jezelf want je tekent al heel erg mooi!
    en die gif-jes zijn echt leuk gedaan, die shorts staan je echt super!

    ReplyDelete
  3. hihi jatine ;) ik vind de tekeningetjes ook heel leuk! ik herkende hold in your breath gelijk! ik vind juist het krasserige, niet heeel precieze (maar toch gedetailleerd) mooi :)

    ReplyDelete
  4. Oh wat gaaf! Die tekeningen zijn trouwens echt wauw, niks aan veranderen want het is nu juist heel leuk!

    ReplyDelete
  5. aah, dankje! haha, jij ook al op de aa site?! ik sta er nu voor de 2e keer op (zonder dat ik het door had :p). heb je foto gestuurd, of wat? en wauw, mooie schetsjes!

    ReplyDelete
  6. nee, ik las 't ergens en toen dacht laat ik onze blog en wat foto's sturen, en toen kwam ik erop :)

    ReplyDelete
  7. wow, wat een leuke schetsjes! klein talentje ;)

    ReplyDelete
  8. Niet zo hard zijn voor jezelf, het zijn echt geweldige schetsen!

    ReplyDelete
  9. omg how cool is that!! luv your blog! (even though I do not understand the language :)) but the photos are great and you are, as I already mentioned, sooo adorable!
    xxxxx

    ReplyDelete
  10. Waaaauw zeg! Wat zijn dit mooie schetsen!Echt prachtig, vooral die rechtsonder. Met heel veel lijntjes, echt mooi

    ReplyDelete
  11. Dat is echt het allerpoeperigste gifje ooit.

    ReplyDelete