2011/03/12

hallo

Het was heel leuk met mama+zusje.
Ik ben ook weer een hoedje en een zonnebril rijker en ook nog schoenen, maar die wil ik eigenlijk gaan ruilen met rode die ze nog nergens in de winkel hebben.
Ik wil de film Submarine (klik hier voor imdb+trailer) zien, ik zag er vandaag een poster van in de underground hangen. Maar vanavond is slechte series-avond. Met dropjes. (!!)
We zijn trouwens naar The Lion King geweest, hij was echt prachtig. Een moment heb ik gedacht dat in een musical spelen het leukste is dat er is (het ís ook leuk) maar eigenlijk ben ik een heel erge schijterd als het op podia aankomt.

Morgen wordt een luie zondag: Kan iemand een film of serie aanraden? (niet dat ik er nog niet genoeg heb die ik nog moet zien) Hebben jullie ook leuke muziekjes voor me? Ik wil eventjes wat nieuws.

6 comments:

  1. ik weet niet van wat voor soort muziek je houd maar ik vind op dit moment Crystal fighters en Bon Iver heel erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Heb je weleens Dexter gezien? Creepy, maar wel heel vette serie..

    ReplyDelete
  3. Haha wat grappig. Ik heb die poster!

    Ja Dexter is inderdaad wel tof.

    x
    VINTAGE BOOTS 4 SALE

    ReplyDelete
  4. ehmmm
    een goede serie: SKINS, uiteraard. haha.
    en voor muziek ook skins :-) nee, ehm, ik weet niet van wat voor muziek je houdt (naast the beatles), maar dit is een goed liedje: http://www.youtube.com/watch?v=X4Bs4k5i5BQ

    ReplyDelete
  5. Heb je Spotify?:) Dan kunnen we muziekjes naar elkaar sturen om te luisteren, hihi. Ennnnn wat ik me afvroeg. Jij hebt zo'n mooie Tumblr over Londen, hoe heb je al de tag pages zo gekregen?

    ReplyDelete
  6. de nieuwe cd van lykke li (wounded rhymes)!
    ik kijk geen series, maar "an education" is een erg mooie film!
    liefs

    ReplyDelete