2011/03/21

here comes the sun

Ik heb zo veel zin in zomerdagen en -avonden in Londen en dit liedje versterkt dat gevoel alleen maar.
De gedachte aan de leuke straatmuzikanten in Notting Hill die dit fantastisch opvoerden ook.



Mijn weekend was weer geweldig. Het was leuk om ook het avondleven (nee geen nachtleven helaas, de laatste trein vertrekt om 00:18) van Londen mee te maken. Gisteravond hebben we in Camden Town wat gegeten (en gedronken) in een gezellige mega-pub. Daarna zijn we dus naar The Macbeth geweest, in mijn favoriete wijk Hackney.
Vandaag hebben we wat rondgewandeld in Notting Hill, een lekker cake-iets gehad en genoten van twee straatmuzikanten die The Beatles speelden. Ze waren drie analoge foto's waard. 's Avonds zijn we weer naar Hackney gegaan, dit keer om lekker wat te eten.
Ik had dus mijn Minolta mee dus jullie kunnen wat leuke foto's van me verwachten later.

Het is trouwens grappig/gek dat ik in hier nog wel jarig ben maar in Nederland niet meer. Ik ben een uur langer achttien geweest haha!

6 comments:

  1. Haha dat had ik ook. Ik ging op m'n 16de verjaardag naar Londen toe, dus ik was een uur langer jarig. In plaats van 24 uur 25 uur, haha.
    Maar fijnnnn dat het leuk was:D Volgens mij heb je het daar wel heel goed naar je zin. ik ben benieuwd naar je analoge foto's!

    ReplyDelete
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    ik ben wel een beetje te laat maar als vanuit de Engelse tijd denkt is het alweer een uurtje minder te laat haha;)
    xxLotte

    ReplyDelete
  3. Nog gefeliciteerd!
    En mag ik vragen wat voor Minolta je in bezit hebt?
    Ik ben op zoek naar een oude Minolta maar weet nog niet wat voor eentje goede kwaliteit levert :)
    ben benieuwd naar je kiekjes!

    x.

    ReplyDelete
  4. jaa ik ben ook echt superblij en heel erg bedankt! ik ben helemaal vergeten je te feliciteren, of nouja ik ben erg helemaal niet aan toe gekomen vanwege kunstbende enzo. dus bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD! :) liefs.

    ReplyDelete
  5. Aah ik vind het heel leuk om te horen dat je mijn website inspirerend vind, thanks! :D

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteeeerd. Wat een fijne blog is dit, ik ben nu al jaloers op alle Londense zomeravonden die je gaat meemaken!

    ReplyDelete