2011/03/04

kraagje!

Je kunt je voorstellen dat ik niet wilde dat de boogjes zo plomperig werden maarja, daar kan ik niks meer aan doen. Ik had een andere stof moeten gebruiken. Ik had ze trouwens ook groter gewild. Ik denk nu een beetje aan Robin Hood. Maar zoals een aantal van jullie al zeiden: de kleur is mooi en het stofje is ook nog eens heel zacht, een beetje suède-achtig.


Ik wil jullie ook nog eventjes vertellen dat ik mijn camera vandaag precies drie maanden heb! (nee, geen Sinterklaascadeautje, gewoon helemaal zelf gekocht) Ik heb er inmiddels 6323 foto's/filmpjes mee gemaakt. Dat zijn er best wel veel eigenlijk. Maar dit wil wel zeggen dat ik er nog steeds heeel blij mee ben en het is een van mijn beste maatjes hier haha ;)
Ik ben na een tijdje 'toycamera' mijn foto's gaan bewerken met photoshop en ik vind het echt leuk! Het kan zo veel schelen of en hoe je een foto bewerkt kwam ik door de 'toycamera' achter.

Ik ben vrolijk vandaag omdat het prachtig weer was. Ik heb voor het eerst een zonnebril op gehad, deze.





2 comments:

  1. ik ben echt jaloers op jou dat je dat allemaal kan maken! (ik begin altijd aan dingen maar krijg ze nooit af omdat ze altijd mislukken :P)

    ReplyDelete
  2. Leuke zonnebril! En ik vind het echt mooi, ik zou het ook wel willen kunnen.

    ReplyDelete