2011/03/18

lippenstift en verhaaltje

Ik realiseerde me laatst dat ik vond dat ik maar eens een goede lippenstift moest kopen. Heeft iemand tips? Merk/kleur?

En ik wilde nog een verhaaltje vertellen over mijn tekentalent.
Dankjulliewel op de superleuke reacties op mijn schetsjes haha. Ik vind het zelf een beetje overkomen alsof ik reacties uitlok van 'nee joh je kunt juist super goed tekenen' maar het zit zo. Ik kan sowieso echt geen dingen zonder voorbeeld tekenen en hoofden tekenen (ogen, mond) is echt een ramp bij mij. Ik vond dus altijd dat ik echt niet kon tekenen (mensen die tekenen hadden met mij konden het altijd veeel beter, ik was altijd meer van de goede ideeën). Maar nu heb ik deze tekenstijl bij mezelf ontdekt en die vind ik ook wel leuk. Maar ik kan nog veel verbeteren dus ik ga flink oefenen de komende tijd hihi.
Reageer maar niet hier op, ik wilde het gewoon even vertellen haha!

En nu zeg ik adios want ik ga alweer te laat slapen.

No comments:

Post a Comment